Інформація для покупців
Будь-який з товарів, придбаний в Інтернет-магазині https://tvoyavaliza.com.ua/ супроводжується гарантійними зобов'язаннями від компаній виробників, а також підпадає під дію Закону «Про захист прав споживачів».
Гарантія 2 роки на заводські дефекти
На підтвердження наших гарантійних зобов'язань із купленим товаром Ви отримуєте фірмовий гарантійний талон, в якому вказані всі індивідуальні гарантійні дані щодо придбаного товару.
Так само, інформація про терміни гарантійного обслуговування знаходиться на сторінці будь-якого товару, представленого в нашому Інтернет-магазині.
Якщо цієї інформації Вам не достатньо, Ви можете уточнити всі деталі про гарантійне, сервісне та післягарантійне обслуговування у наших менеджерів.
Гарантійне, сервсине та післягарантійне обслуговування здійснюється у фірмовому сервісному центрі Інтернет-магазину https://tvoyavaliza.com.ua/.
Необхідно пам'ятати, що на період дії гарантійного обслуговування необхідно обов'язково зберігати всі документи на товар та його упаковку.
Зберігання документів на товар та його упаковки для післягарантійного та сервісного обслуговування необов'язкове, але документи та упаковка можуть стати в нагоді для транспортування та зберігання товару в сервісному центрі.
Повернення та обмін товару
Згідно із Законом «Про захист прав споживача» Ви маєте право протягом 14 днів з дня купівлі, повернути або обміняти товар. Цей закон поширюється на будь-який із товарів представлених у нашому Інтернет-магазині.
Будь ласка, зверніть увагу, що обміну та поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання.
Для повернення або обміну необхідно обов'язково надати весь комплект документів на товар та його збережену упаковку.
Гарантія не поширюється на випадки:
Фізичного зносу матеріалів у процесі нормальної експлуатації
  • Поріза або розрив тканини
  • Використання виробів не за призначенням та недбалого поводження з багажем
  • Застосування до багажу грубої фізичної сили та дій, що зламують
  • Значного навантаження багажу
  • Дій, що спричинили руйнування цілісності пластикових каркасів.
  • Якщо багаж був пошкоджений під час транспортування, всі претензії щодо відшкодування збитків або коштів на виконання ремонтних робіт з відновлення працездатності та функціональності багажу - пред'являйте перевізнику, який надає послуги транспортування.
Made on
Tilda